Összes oldalmegjelenítés

2012. október 6., szombat

Hogyan legyünk aktívak értekezleten?

Kis gondolat ébresztő, milyen fontos is, hogy az ember találjon magának valamilyen elfoglaltságot, amit szívesen "művel". A hét elég zűrösnek ígérkezett. És ami annak ígérkezik, az általában úgy is szokott lenni.
(Hím barátposzáta):

Eldöntöttem, a lelki békém érdekében mindent elkövetek,  hogy vidámabban viseljem a terhelést. Gondoltam a sokáig nyújtózó értekezlet előtt elmegyek a kedvenc pékségembe és megnézem, van-e sajtos roló, pogácsa, meggyes rétes....vagy valami, amitől máris könnyebben megy a munka. A suliból kilépve ha süt a nap az utcán kellemes megtenni ezt a kis utat. Nem sokáig élvezhettem csendes magányomat, máris mellém csapódott lila biciklijével Ádám, a kubik őre, aki közölte, neki már vége mára a kötelező programnak és megy a kubikba hálót állítani. (Énekes rigó):
Kell mondanom, mit éreztem? Nem, inkább az olvasó fantáziájára bízom ezt a dolgot! Még egy óra múlva is csak alig-alig tudtam másra gondolni, mint, hogy nélkülem megy a gyűrűzés azon a jó kis helyen! Ki kell menni, minél gyorsabban!( Vörösbegy):

Megtartottam a rajz szakkört, de párszor az ablakra kalandozott a szemem és elképzeltem, hogy halad a hálók felhúzása, sirályok a tónál, vörösbegyek szólnak a bokorban.
Innen a maratoninak ígérkező értekezletre rohantam, és soha nem látott aktivitással jelentkeztem egy beszámolóra, miután hosszú percekig senki sem mert megszólalni, mi is volt a tovább képzésen. Majd én, gondoltam, haladni kell, nem lehet itt ülni, miközben a kubikban elkezdődött a 4 órás ellenőrzés!

Tanulság, ha minden értekezlet után valami jó dolog jönne, nem lennének passzívak az emberek!
Egész gyorsan végeztünk, majd a kubikba érve percek alatt belerázódtam a hangulatba, ami csak a nyugalomról, a madarakról, a jó levegőről szól. A naplemente ma nem volt túl látványos, lévén nagy felhők az égen, de volt már sok szép és lesz is még. A vörösbegyek meg mindenért kárpótoltak ma.Lappantyúzni próbáltunk az estében, de most nem jött össze, legalább van miért várni a következőt!
Az új sétálóutca esti fényben igazán különleges, jó, hogy erre vezet néha az út a nap végén!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése