Összes oldalmegjelenítés

2012. február 4., szombat

Hó, hó, mindenütt hó....



Reggeli első dolgom természetesen a hóhelyzet megfigyelése volt, szigorúan csak az ablakon keresztül, ébredező szempilláim résén át. Nem sokáig tartott ez a lanyhaság, mert észrevettem, hogy az etetők teljesen behavazva, az első madárvendégek pedig éppen próbálkoznak a hó alól a tegnapi maradékot kiválogatni. Így hát pizsiben kiszaladtam és megmentettem a közelben portyázó Mezeiéket és azt a pár(8-10) galambot a szomszédból.
Néhány fotó az éhező vendégekről, szerintem ők is az én oldalamon állnak, meg is alapítottuk velük a "Nyitnikék" csapatot! Így megerősödve küzdök immár a " Hull a hó, hull a hó mesebeli álom..." fantázianevű csoportosulás ellen.Ők bárhol megjelenhetnek, vigyázat!!!!
Cinkegolyónál:
 Házőrző, vagy nem is tudom:
Ha valaki meglátja az első hóvirágot, azonnal szóljon!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése