Összes oldalmegjelenítés

2012. február 12., vasárnap

Megtörhet a jég?

Reggel az első dolog, kinézni az ablakon. Ezzel nagyjából el is dől az első ébren töltött óra sorsa, hiszen, ha napsütés van, nem esik semmi lefelé onnan fentről, színek vannak a fehérség mellett, vidámabban teszem én is a dolgom. Szóval ma megtettem mindent, amit csak lehetett, lesöpörtem a kerítés tetejéről a kb. 40 cm-es fehér réteget, közben élveztem, hogy csak -7 fok van. Ekkora hó már csak nem fog esni idén, vagy ha esik, legalább lesz helye annak a rengeteg porcukornak.
A ház körül egyre több az éhes madár, az etető időnként zsúfolásig telik.Kedvem volt egy kis videózásra, ahogy mezeiék megérkeztek. Talán már nem sokáig kell éhesen keresgélniük.Úgy tudom a március már tavaszi hónap! Ezt nekik is elárultam. Remélem ezt más is így gondolja:)
 Íme egy kép, amit jégtörőnek szánok.  -12...-11...-10....-9...+2....+10...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése