Összes oldalmegjelenítés

2011. november 4., péntek

Barkósokkal a Fehér-tónál


A címből már sejthető, hogy vidám napom volt ma, hiszen ha Barkós cinegékkel tölthetem, búslakodni kár is lenne! Hódmezővásárhelyi csapatunkkal szálltuk meg egy délelőttre a Sándorfalvi madárvártát, ahol gyűrűztük a madarakat, természetesen Erna vezetésével. A négy ellenőrzés után igen szép egyed és elég jó fajösszetételű csoportot sikerült megfogni.
Jó hosszú karmai vannak:
Párban, a tojó kissé bátortalan volt:

Tudom, hogy kicsit önző a hozzáállásom, de már olyan régen láttam a kedvenc madaraimat, hogy legszívesebben el sem engedtem volna őket, hanem csak itthon a a kubikban, hogy bármikor meglátogathassam. Azt hiszem, ma talán rátaláltam egyetlen szövetségesemre is Barkós ügyben, aki már majdnem a hátizsákba tett egy párat, de győzött az a csúnya józan ész! Azért köszönöm, Ramón nem felejtem el neked.

Gyűrűzött fajok:  Függő cinege( sok), Ökörszem ( nagyon megdolgoztunk velük), Nádi sármány, Jégmadár(neve Péntek és kétszer is meglett!), Vörösbegyek, Kékcinege(igen sok, mínusz 1 miattam ),(Szőlőrigó? Énekes?mínusz 1 nem miattam!!!), végül, de cseppet sem utolsóként a sorban a Barkóscinegék sokan, de ami jó az jó.

Látott fajokból legtöbb a Daru volt, akik hajnalban egészen közelről nyűgöztek le bennünket repülésükkel, hangjukkal, együtt időnként vegyes csapatokban ludakkal. Volt pár Szürke gém, Egerészölyv.

Végül az összeset elengedtük:
Tetszett ez a nap, Barkóscinegéstől, buszostól, Daruvonulástól, Jégmadarastól, Ökörszemestől együtt!
Már megint egy nap, amit nem kell elfelejteni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése