Összes oldalmegjelenítés

2011. július 19., kedd

Kis vízicsibés hétvége

A hétvége legnagyobb attrakciója a kb. 110 madár meggyűrűzése és a Kis vízicsibe begyűjtése, gyűrűzése volt. A gyűrűző csapat leglelkesebb része az utolsó ellenőrzésnél találta meg, majd másnap reggel engedték el. A kubikban új fajnak számít és persze nekem is. Ezért, bár vasárnap igen korán kellett menni, és utána szaladtam is tovább, de azt hiszem megérte megnézni. Persze szuper fényképezőm most sem tagadta meg önmagát, egy képet készítettem, amin éppen elfordul, majd kikapcsolt.

Így, a fenti képet a legszebb évszak nevét viselő madarász kollégámtól, Ny. Endrétől kölcsönöztem. ( Köszi Endre még egyszer!)

A szombati hálóállításon a meleg ellenére jól éreztük magunkat. Lassan kitanulom a méhész szakmát, Gábor részletes élménybeszámolóinak következtében. Megcsodáltam még egy madár és egy ember alkotta építményt, ki-ki a maga igényeinek megfelelően.

Mindkettő a maga nevében páratlan és megismételhetetlen. Azt hiszem Endre komoly veszélybe kerül a legkreatívabb madarász címed, ezzel az Imi alkotta ülőkével, ami kényelmes, árnyékos, könnyen szétszedhető és még a hátizsákot is megtartja.
 ROKONLELKEK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése