Összes oldalmegjelenítés

2012. szeptember 1., szombat

VTE-s pólóban

Általában mindenkinek meg van a szokása, ha ránéz valakire, mit néz meg először rajta.Van, aki a másik kezét, alakját, stb. Én a szemét figyelem, mert abból kiolvasható egy csomó minden. Ha kedves és őszinte, egészen belenéz a szemembe. Ha nem mond igazat, a szeme úgy sem tud hazudni. A másik a mosoly. Jó, ha beszélgetés közben sikerül eljutni addig, hogy mosolyogni, vagy nevetni lássak valakit, mert abban benne van az egész ember.

Na és itt az öltözködés.Persze mondják, nem a ruha teszi az embert, de akkor is beszél, még mielőtt te megszólalnál. A tisztaságával, rendezettségével, stílusával, vagy egyéb, hogy hova tartozol. Azt hiszem ez a ruhadarab igen kedves lesz számomra, mert feliratával arról árulkodik, hogy tagja vagyok Vásárhelyi Természetvédelmi Egyesületnek.

A héten kétszer is volt rajtam. A suliban egy kis előadást tartottam a madarászásról és gondoltam, felveszem. Úgy érzem, hitelesebb lett tőle az egész és jó érzés volt benne kiállni az emberek elé.
A szökőkútnál  is nagyon jó volt :
Ma pedig először a város csodálatos új főterének megnyitóján reklámoztam benne a "céget", majd hazaértem benne a kubikba. Ja, nagyon bátor voltam benne! :) Itt van igazán otthon ez a póló, bár kicsit féltettem a bokrok szúrós tövisei között. Onnan szállt be ez a kis Fitisz füzike is.
Újabb előnye, ha terepen vagyunk benne, rögtön látják, ez egy természetvédelemhez tartozó ember, bitosan engedélye is van mindenféle dologra. Lehet, a fatolvajokat is elijesztené a színével.Ez itt egy befogott foltos np.

No, de a gyűrűzésről is essen néhány szó! Sok madár volt, főleg a második ellenőrzésnél, jó volt hosszú idő után újra fotózni őket, nézegetni, elgyönyörködni bennük. Mezei poszáta biztos kezekben.
A hálóállítást kihagytam, de egy remek megoldást azért közkinccsé teszek, hiszen egy törött karót kellett megfeszíteni.A kreatív madarászok hemzsegtek ma a kubikban. Endre, Gábor és persze a női logika képviseletében Erna erősítette a csapatot. Sokat fog még ez a háló!
Fitiszfüzike, Tövisszúró gébics, Barátposzáta, Foltos nádiposzáta....remélem kiolvashatóan kerültek a nagykönyvbe.
Hazafelé furcsa kakukktojásérzés volt a belvárosban végigsétálni a bicajjal. Ritkán látni ennyi embert itt egyszerre. A mindig mindennel elégedetlen városlakók remélem észrevették, ez itt egy nagyon szép város, amiért tesznek is páran. Üljenek rá este a világító kockákra  ( Én biztosan kipróbálom egyszer!)
:) volt ez a nap!!!
  Ha reggel korán kelek.................az jó lesz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése