Összes oldalmegjelenítés

2015. április 4., szombat

Végre tavasz :)

Sok mindenre jó a tél. Kicsit magunkba fordulni, elgondolkodni, vacogni, kiábrándulni, sötétbe burkolózni, szomorúnak lenni. Mert igen ez is kell. De mennyivel jobb, ha ezt el tudjuk hagyni!
Le tudjuk tenni a télikabáttal a szomorú estéket, mikor kimenni is kár, hiszen a szomszéd kéményéből olyan fekete füst száll, hogy a kutyát is sajnálod.
És egyszer csak, valami ébredezni kezd. Nem is érted, talán mi ez, de jó nagyon. Ok nélkül mosolyogsz, hóbortos dolgokat művelsz, és észrevétlenül átérsz a tavaszba. Lehet, csak velem van így? Nem tudom, de ha süt a nap, nem tudnak olyan dolgok történni, ami igazán feldühít. Párszor jártam már így, de most valahogy csak nevetni tudtam rajta. Szóval a kádnál keverős csaptelep van. Szépen beállítva 37 fokra, és csorog bele a kádba a víz, miközben a lazulás jegyében, nehogy már kézzel állítsam le, gondoltam, kipróbálom lábbal. Nagyon klasszul indult, de végül átbillent egy ponton, mikor is, teljes lendülettel a fejemre zúdította a tusból a vizet. Szóval hajat is mostam, bár előre nem terveztem el. :)

Jöjjön egy kis tavaszi hangulat Wass Albert módra:
Játékaidat elvehetik, ruháidat, pénzedet is elvehetik mások. De nincsen olyan hatalma a földnek, amelyik elvehetné tőled azt, hogy a pillangónak tarka szárnya van, s hogy a rigófütty olyan az erdőn, mintha egy nagy kék virág nyílna ki benned. Nem veheti el senki tőled azt, hogy a tavaszi szellőnek édes nyírfaillata van, és selymes puha keze, mint a jó tündéreknek.


A tavasz ébredezése persze együtt jár a kerti munkák beindulásával. Bár csak erre mindig lenne elegendő idő! Nagyon szeretem a virágokat, a fűnyírással pedig úgy vagyok, hogy végre valami munka, aminek az eredménye egyből látszik. Elhaladok valahol, és tessék. Már jó is! Hol van még másik ilyen dolog? Persze a sárga kis gonosz virágok mindenütt ott vannak, de nem hagyom magam!
Zsömi egyébként rengeteget segít, a fűnyíró elé az épp következő sorba helyezi a labdáját. Szóval focizni is kell közben. Cserébe ráengedtem a végén a kerti dinoszauruszt, azt hiszem tirex.

Jövőhéten madarászás, mert Erna hazatért egy időre. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése