Összes oldalmegjelenítés

2012. augusztus 1., szerda

Hurrá! Sikerült....


Megkezdődött a héten a gyűrűző tábor, ami azt jelenti, hogy reggel 6.00-10.00-ig és délután 18.00-sötétig megy a madarászás. Éreztem, hogy a ma délután jól alakul majd, hiszen eddig is voltak jó fajok, Partifecske, Bagoly, nem is egy, gondoltam, megnézem én magamnak ezeket a jómadarakat! Három bunker is épült a területen, mióta nem voltam. Ez itt a sós tó melletti.
A meglepetések már a bevezetőúton elkezdődtek, hiszen nem hiába volt a noszogatás, telefonálgatás, fotóküldözés, eltakarították annak a szemetelőnek a ronda szemetét!!!!! Újra tiszta a terep! Végre! És hurrá!

Olyan jó volt újra így látni :) Azt gondoltam, bármi jöhet, nekem már jó ez a nap! A kubik ne a szemétről jusson eszünkbe, hanem a madarakról, fákról, a vízről, kövekről, napról és a sok szép pillanatról!
Madarakból a tövisszúrók nyitották a sort, itt két tojó van, jól össze lehet hasonlítani őket. A fiatalnak csíkos a feje teteje, az öregnek szürke. A mellük pont fordítva, a fiatalnak nem olyan csíkos, mint az idősnek.
Fülemüle sokat énekelt a bokorban, Ádám szerint ilyenkor a fiatalok dalolnak, gyakorolják az éneket, kicsit még bátortalanabbak, mint a nagyok.
Minden estére jutott eddig bagoly, most a 7-esben mi akadtunk rá Edinával. Ő volt, aki nagy bátorsággal kiszedte, a sötétben nem is olyan egyszerű bezsákolni . Félelmetes karomcsattogások, fújás között. Sok helyen szép a naplemente, de a kubik az mégis csak a kubik!
Az asztalnál vizsgálgatva Gábor megemelte a tollkoszorút a szeme körül. Még pelyhes, bébi bagoly volt, erdei füles és nagyon furcsa, egészen be lehet látni a szeme alá. Ahogy a pupillájába fény szűrődött, onnan, alulról is látni lehetett. Erna szerint a füle az. Jó nagy!Mint egy halnak a kopoltyúja belülről. Soha nem láttam még ilyet.

Remélem eljutok még a héten, mert nagyon jó volt kinn :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése